Sunday 23 September 2012

Ragam Rakan-Rakanku !


Hyeee , Hyeee , Hyeee !

Okayyy ! malam nihh ada jugak masa lapang sikit untuk update blog ..malam ni umair nak citer pasal ragam rakan-rakan umair ! hehehe

Banyak orang banyak ragam ...sepanjang umair hidup selama hampir 17 tahun nie macam-macam jenis orang ada ..ada hamba Allah seorang ni mengata orang dibelakang tetapi buat baik bile face to face hahaha ..tak pasti apa motif dia buat macam tuh ?? kalau owner dia tahu apa yang dia mengata umair rasa kompem owner dia susah nak maafkan kot ...

Ada seorang hamba Allah tuh tidak boleh tengok kesenangan yang ada pada orang lain ..Allah dah tetapkan rezeki masing-masing so buat apa nak jeles kan ? mungkin ada hikmah disebalik kekurangan yang ada pada kita ..Hamba Allah tuh hanya tunggu je orang dia jeles tuh buat salah ,,time tu jugaklah dia buat apa yang patut ..

Adakala semua yang orang buat salah dimata dia ! semua yang orang buat dia akan kritik ,seolah-olah diri dia 100% sempurna ..kita semua memang tak sempurna ,semua pernah buat salah , tapi kita hanya mampu cuba untuk menjadi sempurna dengan sebaik mungkin ..

Okay lah kawan ! sebenarnya ada banyak lagi ragam manusia-manusia nih tetapi masa tak mengizinkan dan sangat terhad ...aku kena sambung study plak dan lebih gigih lagi sebab exam SPM dah semakin hampir .. aku harap semua rakan-rakanku mencapai kejayaan yang diimpikan selama ini .. aku tak pernah lupa rakan-rakanku dalam doa ..dalam kesempatan nih jugak aku nak mintak maaf kalau ada terkasar bahasa atau perubahan yang ada pada diri aku nihh ok ..Wish you gudluck kawan dalam SPM 2012 !! do the best !! 
jangan lupa :-

*USAHA*DOA*TAWAKKAL*

#SAYANGMUKAWAN !






No comments:

Post a Comment