Wednesday, 1 August 2012

Sheikh Abd Rahman Al-Sudais

hyeepppppp !!!

hmmm ...lamenya tggal bloggg ny ...nsib baek malam ny ad masa cket nak luangkan masa tuk menaip ... malam ny daaa malam ke 12 kita berpuasa ..pejam celik pejam celik daa nak msok hary ke 13 .. cepatnyee masa berlalu kann ... 

haaaaa !! malam ny umair nak menaip pasalll salah seorg Imam dkt Masjidil Haram , Makkah .. apa yg mnarik psal dye nyy ?? tuk pgthuan korang Umair suka sgt2 dgr alunan bacaan Al-Quran dyee nyy shggakan hbesss smua surah dlm Al-Quran Umair donlod scr haram .. hehehe ..xpernah ada rase jemu kalu dgrrr dyee nyy baca al-Quran ,, sebakk dgr alunan dyee nii ,,bestt gilerr.. Selain suka dgr dyee baca Al-Quran ,, tak lupa jugak tentang doa dyee ni ...umair selalu bukak Youtube tuk dgrr dyee baca doaa .. kdang2 smase berdoa  ,,beliau tak dpt mnahan sebak bila memohon kesejahteraan utk saudara seagama di Palestin ..umair yg mndgrr pom turut rasa sebak .. hehe ..

Kadang2 terdetik jugak kat hatyy ny tuk jadi cam dyee ...tp apakan daya ..dyee ni  umur 12 tahun da hafal smua 30 juz Al-Quran tp kitaa ??? sibukk hafal sifir agi mase nyy ...alangkah indahnya jika Umair jadi macam Sheikh Sudais nyyy heeeee .. 

Ok ..sampai sini dulu  tuk malam nyy... tyy bila ad masa agyy umair akan taip bnda laen pulakk .. InsyaAllah .. Bhaiiiii n Slamat Mlm :) !!